Ek Ekipmanlar/KiT'ler

FARKLI OYUN SENARYOLARI İÇİN GEREKLİ ÖZEL EK EKİPMANLAR (Special equipment)

Smart Battle Base

Üniversal ve Akıllı bir KİT'tir. Tüm oyun bilgileri aydınlıkta bile açıkça görülebilen parlak bir OLED ekranında görüntülenir ve ön panelindeki yedi parlak renkli simgeler aracılığıyla aktif olan modu açıkça bildirir. Bu simgeler - Sağlık, Mühimmat, Anomali, Radyasyon, Biolojik tehlike, Patlayıcılar ve Takım rengi. Hepsi oldukça uzak bir mesafeden iyi okunur ve sezgiseldir.

Ana oyun düğmesi darbeye dayanıklı plastikten yapılmıştır, iyi görünür ve kullanımı kolaydır. Düğme arka ışığı, düğmenin aktif olduğunu ve basılmasının gerektiğini gösterir. 3 watt çok güçlü ve kaliteli hoparlöre sahiptir. KİT'in gövdesi yüksek darbeye dayanıklı polimer plastikten üretilmiştir, ağırlığı sadece 1,15 kg, cihazın ölçüleri =25x25x9 cm.

Kit'in içine 2.2 Ah kapasiteli Li + pil entegre edilmiştir ve kullanım yoğunluğuna bağlı olarak 12 ile 24 saat arasında şarj olmadan oynama imkanı verir. Li + (8,4; 1000 MA) şarj aleti tarafından sarj edilir.

Oyun sırasında 9'dan fazla impuls kullanabilir, örneğin Zombi, patlama, canlanma/sıfırlama, cephane doldurma, çift sağlık ekleme, radyasyon gibi impulslar arasında oyun öncesi KİT'in ana münesinden gerekli impuls modu seçilir, sonra oyun sırasında oyuncu KİT'in yanına geldiğinde ayarlanan impuls otomatik olarak oyuncu ile etkileşime girer. Ayrıca, farklı oyun senaryolarda 3 ana görevi mevcuttur:

  • Kale/üs ele geçirme senaryosunda takım kalesi olarak kullanabilir;
  • Karakol senaryosunda ele geçirilmesi gereken karakol yerine geçer;
  • Counter-Strike senaryosunda, bomba olarak kullanabilir.

Dijital bayrak

LASERWAR'ın 2020 yılında yeni ürünü - Dijital bayrak. Teknolojinin coşkun karışımı, oled display ve dahili Wi-Fi modülü, özel X tasarımı, rahat ayarlama, etkileyici dayanıklılık ve çalışma süresi — tüm bunlar oyuncuları ve işletmeleri bekliyor.

Çalışma prensibi

Bir oyuncu Dijital bayrak Kit'e isabetli ateş ettiğinde, kafa bantı yanıp sönmeye başlar böylece diğer oyuncular bu oyuncunun dijital bayrağı ele geçirdiğini ve bayrak etiketini taşıdığını görebilecek. Bayrak etiket sahibi takımın kalesinde bulunan «Bayrak Kit'e» ulaşıp ateş ederek oyunu bitirmesi gerekir. Bu durumda Bayrak Kiti, takımın zaferini yüksek sesli fanfarla müjdeleyecek. Oyun sırasında rakip oyuncular bayrak etiket sahibini vurabilir, bu durumda vurulan etiket sahibi bayrağı kayb edecektir ve bayrağı ele geçirme mücadelesi baştan başlayacaktır.

Ele geçirilen bayrak sayısına göre kazanan belirlenebilir. Oyun süresi bittiğinde kazanan takım otomatik olarak belirlenecektir. En fazla bayrağı ele geçiren takım kazanacaktır.

Bunun dışında Dijital bayrak Kiti ile 6 farklı oyun senaryosu oynanabilinir. Dijital bayrak görevi dışında takım kalesi, kontrol nokta ve komuta Kiti olarak kullanabilinir.

Dış görünüm tasarımı ve teknik detaylar

Dijital bayrak Kiti darbeye dayanıklı özel yüksek kıvamlı polikarbon malzemeden üretilmiştir. Böylece Kit darbelere ve düşmeye karşı dayaklıdır. Dijital bayrak etkileyici bir boyuta sahip ve güvenilirlik hissi yaratıyor. Sıkı siyah rengi çok renkli led aydınlatma ile uygun renk kontrastı oluşturur.

Dijital bayrak 4 bacaklı X rampada yer almaktadır, böylece Kit yerden yükseltilmiştir. Dört dikey sütunun içinde tasarlanmış parlak bir yan aydınlatması mevcut. Bu sütünler dayanıklı polikarbon tüplerden yapılmıştır, yoğun kullanım sırasında bile çatlamaz veya kırılmazlar.

Yan aydınlatmanın ana görevi, durumun hatasız tanımlanmasıdır. Hangi oyuncu «bayrağı» ele geçirdi, Kit'in mevcut durumu, oyun süresi ne zaman dolacak gibi durumları tanımlıyor.

Yan aydınlatmanın yanı sıra, bilgilerin %100'ü üst panelde de görülebilir. Dijital panelde ayrıca 12 LED bulunur. Üst panel gene X-tasarıma sahiptir. Ayrıca üst panel nemden ve kardan korumalıdır.

Akü - 8800 mAh kapasiteli Lityum polimer güç kaynağına sahiptir.

Hoparlör - MP3 formatında bir dijital dosya ile karşılaştırılabilir kalitede 16 bit ve 44 kHz dijital ses çıkarır. 3 Watt'lık bir amplifikatör, etkileyici bir ses seviyesi sunar. Tüm ses efektleri profesyonel bir stüdyoda kaydedilmiştir ve sayısallaştırılmıştır. Bu sayede Dijital bayrak inanılmaz derecede gerçekçi ses veriyor.

Oled display - WaveShare'in 1,5 inç yüksek kaliteli OLED ekrana sahip. 128x128 piksel yüksek çözünürlük ve 160 derecenin üzerindeki görüş açısı, net ve canlı bir görüntü sağlar. Ekran güneşte parlamaz, günün herhangi bir saatinde rahat bir oyun sağlar.

Dokunmatik düğme - Dijital bayrak Kit'i modern bir dokunmatik aktivasyon düğmesi ile çalışır. Senaryoya bağlı olarak, oyuncuları tedavi etme veya cephane doldurma işlevini de yerine getirir.

Smart Kontrol Nokta (Checkpoint)

Battlefield gibi oyun senaryosu için özellikle geliştirilen bir smart KİT. 32 adet diyot dış çember ve 48 adet diyot iç çember şeklinde makinanın üst kısmında yerleşritilmiştir. Yüksek ses sistemi ve OLED ekranı vardır. 3 oyun senaryosu için kullanılır.

  1. Kontrol nokta /Checkpoint
  2. Battlefield noktası
  3. Komuta merkezi / Command center

1. Kontrol nokta - amaç, makinanın üst kısmına ateş ederek kontrol noktasını ele geçirmektir. Kit'e ateş ettiğinizde, kitin dış çemberi atıcının takım renginden yanacaktır, ele geçirme işlemi (süreci) dairesel ölçekte görüntülenmeye başlayacaktır ve ele geçirme geri sayım zamanı göstergede başlayacaktır.

Kit'e doğru atıştan sonra, kısa bir gecikme olacak ve negatif impuls kızılötesi kanalından yaymaya başlayacaktır (yapılandırmada önceden ayarlanmış olması şartıyla). Geri sayım zamanı bittiğinde kontrol noktası ele geçirmiş olacaktır.

Rakip takımdan oyuncular, kontrol noktasına bir atış yaparak ele geçirme mevcut sürecini kesebilir ve kendi takımları için kiti ele geçirme süreci başlatabilir. Rakip takım ele geçirme işlemini keserse, diğer takımdan oyuncu tekrar kontrol noktasına vurarak ele geçirme işlemini durdurup kendi takımı için ele geçirme süreci tekrar başlatabilir.

Kontrol noktası ele geçirdikten sonra dış çember kazanan takımın rengine göre yanıp sönecektir ve tüm takımların ele geçirme istatistikleri dairesel bir ölçekte görüntülenecektir. Düğmeye bastığınızda ise takımlar arasında geçiş yapabilir ve kontrol noktasını ele geçiren her takımın ele geçirdiği zamanı görebilirsiniz.

2. Battlefield noktası - Bu senaryoda, dikkat edilmesi gereken iki husus vardır: Ele geçirme süresi ve koruma süresi. Senaryonun en önemli özelliği, ne kadar çok oyuncu aynı anda kontrol noktasını yakalamaya çalışırsa, bu o kadar hızlı ele geçirilir.

Bu oyun senaryosu daha önce bahsedilen senaryo ile aynıdır, fakat kontrol noktası ele geçirildikten sonra belirli bir süre korunması gerekir. Takımlar birbirinin koruma zamanını kesebilir, bu durumda kit koruma sürelerini otomatik olarak hafızasında tutacaktır. Kontrol noktası önceden belirlenmiş bir süre içinde korumaya başarılırsa, oyun sona erecektir ve her takım için toplam koruma sürelerin istatistik verileri dairesel bir diyagram şeklinde görüntülenecektir.

3. Komuta merkezi - Başlangıçta, kontrol noktası takımlardan birine ait olması gerekir (veya ilk isabetli atışla kit takımlardan birine ait olacaktır). Kontrol noktasının belirli sayıda sağlık puanı vardır. Kit isabetli atışla hasar almazsa, önceden belirlenmiş zaman aralıklarla, ait olduğu takım oyuncularına pozitif bir impuls yayacaktır (oyuncuların sağlığı iyileşecek).

Rakip takımdan bir oyuncu kontrol noktasını isabetli vurursa, kontrol noktası atıcının hasar seviyesi kadar sağlık puan sayısını kaybedecektir. Bu durumda, negatif bir impuls yayımı başlayacaktır (eğer bu ayarlar yapılandırmada seçilmişse).

Önceden ayarlanmış süre sonra, kontrol noktası kendini iyileştirmeye başlayacaktır. Sağlık puanı otomatik olarak nominal değerlerine geri getirildikten sonra, kontrol noktası ait olduğu takım oyuncularına tekrar pozitif impuls yayacaktır. İsabetli atışlar sonra kontrol noktanın tamamen sağlık puanı biterse, kontrol noktası devre dışı olur ve oyun sona erecektir.

Her takım tarafından ‘düşürülen' kitin sağlık puanları toplam sayısı dairesel bir diyagram üzerinde görüntülenecektir. Düğmeye basarak her takım tarafından kitin sağlık puanına ‘verilen hasar' istatistik verilerini görebilirsiniz.

Çalışma modu

Kit açıldığında çalışma moduna girer. Geçerli oyun senaryo numarası göstergede görüntülenir. Oyunun başlamasına kalan süre dairesel ölçekte ve göstergede görüntülenecektir. Düğmeye basarak senaryolar arasında geçiş yapabilirsiniz. 'Yeni oyun' komutu mevcut oyunu kesecek ve yeni bir oyun için geri sayım başlatacaktır. 'Yeni oyun' komutu gönderildiğinde, mevcut oyun senaryosu hemen başlatılacak veya yeniden başlatılacaktır.

Admin modu

Yönetici moduna girmek için, kitin üstünde yer alan düğmeyi basılı tutarak aynı anda kiti çalıştırınız. Yönetici modundayken, senaryo ayarlarını USB-base ile Kızılötesi komutlar vasıtasıyla veya kitin üstünde değiştirebilirsiniz. Kitin üzerinde parametreyi değiştirirken, düzenlenmekte olan konum yanıp söner. Bir sonraki kategoriyi düzenlemeye geçmek için düğmeyi 3 saniyeden fazla basılı tutun. Parametre düzenleme modundan çıkmak için, bir üsteki kategoride düğmeyi 3 saniyeden fazla basılı tutunuz.

LASERWAR Bombası

«LASERWAR Bombası» ek bir cihazdır ve bomba taklididir. Tetiklenen eylem yarıçapı içinde olan oyuncular hemen tüm sağlık puanlarını kaybederler. Siyah plastik gövdelidir. Duvara asılabilir, ağrlığı 500 gr. 36 saat çalışan 2,2 ah. Li+ pilleri vardır. Oyun sırasında oyuncu önce düğmeyi 3 saniye basılı tutacak sonra ateş ederek bombanın geri sayımını başlatabilir. Böylece sadece canlı oyuncu bombayı çalıştırabilir. Rakip takım oyuncusu bombayı deaktive etmek için gene 5 saniye düğmeyi basılı tutacak sonra ateş etmesi gerekir. Bu sırada oyuncuyu öldürürler ise zaman geri sayımı devam edecektir.

Patlayıcı aygıt simülatörü

Yüksek seviyeli ses efekti ile patlama simülasyonu yapılır. Bir takım oyuncuları en fazla 8 rakamlı şifre belirliyorlar, rakip takım önceden belirlenen süre içinde bu şifreyi çözüp patlayıcıyı deaktive etmeye çalışır. Süre bitiminde şifre çözülemezse patlama ses efektiyle kızılötesi ışınla etrafındaki oyuncuların canlarını bitiriyor. Cihaz darbelere dayanıklı siyah renkli ABS plastikten üretilmiştir. Oyun sırasında cihazı taşımak amacıyla kol öngörülmüştür. Cihaz görevli tarafından anahtarla çalıştırılır ve yeniden başlatılır. Bu nedenle, oyuncular cihazın çalışmasını etkileyemezler (sadece etkinleştirme ve şifre ile devre dışı bırakma hariç). Bilgisayara bağlanmasına gerek yok - tüm ayarlar cihazın yönetici menüsünden oyun sahasında değiştirilir. Tüm bilgiler iki ekranda görüntülenir: 1. segment (geri sayım) ve 2. LCD (menünün tümü, şifre girişi, kulüp isimleri, vb.).

RGB özel hedef KİT'i

Oyun başlamadan oyuncuların silahlarını denemek amacıyla ve test atışlar gerçekleştirmeleri için üretilmiş RGB özel cihazıdır. 20 adet algılayıcı renkli diyotlar çember şeklinde yerleştirilmiştir. Oyuncunun cihaza ateş ettiğinde takım rengine göre diyotlar yanacak ve cihaz belirgin ses çıkartacaktır. Atış sırasında hasar seviyesi, isabetli atış sayısı, oyuncunun ID numarası gibi göstergeler ekranda görüntülenir. 15 saat çalışan 2,2 ah. Li+ pilleri vardır.

KOMUTA KİT / Command Post

Bu KİT'in ana avantaji – sadece eşsiz görünüşü değil, yeni nesil dijital ses içermesidir. 3W hoparlör uzaktan duyulabilme imkanı vermekte. Profesyonel ses efektleri oyuna yeni bir anlam ve yeni hisler verir. Komuta KİT'i laser tag için ek cihazlar segmentinde bir devrimdir. Tüm elektronik bileşenler kompakt olarak KİT'in kapağı içinde yer almakta ve ayrıca kontrplak bir levha ile korunmaktadır. Güç kaynağı 2.2 Ah lityum pil ile sağlanmakta ve cihazın aralıksız bütün gün, yani 12 saat çalışmasını sağlar. KİT'in ölçüleri ve boyutları 27 x 27 x 38,5 cm olduğu için, isteğinize göre KİT'in iç mekan alanını kullanabilirsiniz. Örneğin el bombası, mayın, uzaktan kumanda, ilk yardım kutucuğu gibi ek cihazların taşınması için KİT'in içinde yeterli yer bulunmakta. Kolay taşıma için KİT'in iki tarafında kollar yerleştirilmiştir. Kapak çevresinde yan üst kısmında 15 tane parlak LED – görüntü sensörü bulunmakta, üst kısmında ise 2 tane fotoalgılayıcı (sensörler-kızılötesi diyotlar altında gömülüdür).

Komuta KIT'in özellikleri:
Birincisi - çoğu oyun senaryoları için bu KİT takımların üssülerinde kurulmaktadır.
İkinci olarak, fazla büyük olmayan ek cihazlar KİT'in içinde taşınabilinir.
Üçüncüsü, bu cihaz aynı anda 3 tane çihaz yerine kullanabilinir - Kontol noktası - İlk yardım kutusu - Üniversal nokta (respawn ve radyasyon özellikleri)

Komuta KIT'i 3 ana oyun senaryosu için programlanmıştır. 1. İlk yardım kutusu 2. Üssüyü ele geçirme 3. Çatışma (deathmatch)

Akıllı ilk yardım kutusu SMART 2.0

Metal bir kasa içine smart elektronik entegre edilmiştir. Üst kısmında IR diyot, ekranı ve büyük kırmızı düğmesi vardır. Akıllı ilk yardım kiti daha gelişmiş bir işleve sahiptir. Üç oyun modu vardır – "Sağlık", "Enerji", "Cephane".

Sağlık modunda komutlar – 6 tane komut seçebilirsiniz:

  • Sağlık reanimasyonu (ölen oyuncuların sağlığın sıfırlanması)
  • Yeni oyunu başlat
  • Yeni oyunu gecikmeli başlat – belli bir müddet sonra yeni oyun başlatılması (silahta belirlenen zaman uygulanır)
  • Sağlık yenilenmesi (yaralanan oyuncuların sağlığın yenilenmesi)
  • Sadece kırmızı takım oyuncuların sağlığın reanimasyonu
  • Sadece mavi takım oyuncuların sağlığın reanimasyonu

Cephane modunda komutlar – 8 tane komut seçebilirsiniz:

  • Cephane sıfırlanması (eğer oyuncunun cephanesi maksimum dolu değilse, cephane tamamen yeniden doldurulur)
  • 10 (50, 100) mermi ekle - cephane maksimum dolu değilse, seçilen mermi sayısı eklenir.
  • 1 (2, 5, 10) sarjör ekle - cephane maksimum dolu değilse, seçilen sarjör sayısı eklenir.

Enerji modunda komutlar – bu yeni ve özel oyun modudur. Akıllı (smart) Kit'te bu mod seçildiğinde 26 tane komutlardan herhangi biri uygulanma özelliği vardır: Örneğin:

  1. Adrenalin 1 (4, 15, 75) küp(ler)
  2. Anomali (1 can yenilenmesi)
  3. Takım rengini değiştirme
  4. Takım arkadaşınızı vurma özelliği

İLK YARDIM (PLASTIK)


İlk yardım kiti, poligon içinde farklı yerlerde koyulacak olan ve oyuncuların tam olarak canların yenilenmesini sağlayan bir cihaz. Oyun sırasında sadece sağlığı sıfırlamak/yenilemek için gereklidir.

Uzaktan kumanda PRO

Yönetici kumandası yerine geçecek olan Pro uzaktan kumanda oyunu başlatır, kısa süre içinde oyun silahların, ekipmanların bir çok ayarlarını değiştirmek, faklı oyuncu karakterlerin oluşturulması için gerekli uzaktan kumanda aletidir. Zombi, Terminator ve Son kahraman gibi laser tag senaryolar ayarları değiştirilir.

Sarj aleti - FİREFLY

Sarj aleti FİREFLY, birden 6 adet ekipmanı sarj edebilir. Li+ aküler için kullanmalıdır. Özellikle Smart RGB kafa bant ekipmanı için uygundur.

Sarj aleti - SPİDER

Smart Li+ sarj aleti SPİDER, birden 6 adet ekipmanı sarj edebilir. Li+, 7,4 v. aküler için kullanmalıdır. Sarj telin uzunluğu-1.5 metredir ve PC'ler, monitörler için kullanılan klasik bir bilgisayar güç fişi aracılığıyla 220 V prizine bağlanır.

Kolimatör 1×50 (kırmızı nokta işaretleyici)

3B pillden çalışır. 50 mm çapı var, işaretleyici noktası - kırmızı renkli

Kolimatör 1×40 (kırmızı nokta işaretleyici)

Kolimatör EOTech 551 Holosigh (kırmızı nokta işaretleyici)

2 tane LR-44 pille çalışır. EOTech kolimatör repliği.

Optik görüş (optical sight) 3-9×40

Optik görüş keskin nişancı silahları için gereklidir. Dikkat: Optik görüş aparatı (adapter) ayrı satılıyor!

Optik görüş 4×32 AOE

Giriş gözbebeği çapı 32 mm. Oran – 4. Dürbün ağının rengi – mavi.

«МR-512» için gerekli optik görüş aparatı (adapter)

«МR-512» sniper silaha monte ediliyor. Montaj yerin genişliği – 11 mm. Teslim edilen aparatın dış görünüşü bu fotodan farklı olabilir